נכון, הכל עניין של תקשורת.
את זה כולנו יודעים…
מה אנחנו לא יודעים?
שישנה אפשרות לראות באמת, כמו ברנטגן, את מערכת ההפעלה שקובעת את שפת התפקוד וההתנהלות היחודית של בן.ת הזוג, של הילדים. שאפשר להבין לעומק את מהות הקשר, לחזק את היסודות שלו וליצור מרחב בטוח ותקשורת מיטיבה ומקרבת.
בשני תהליכים קצרי מועד ובלתי תלויים זה בזה, ניתן לעשות שינוי מופלא במערכת היחסים.
בכל אחד מהתהליכים, באופן בלתי תלוי
בונים גשר מכיל בין בני.ות הזוג/ המשפחה
נפגשים בלב פתוח ועיניים טובות
יוצרים שינוי משמעותי ומיטיב בתקשורת, ומרחב בטוח בבית
מבלי שאנחנו מודעים לכך, אנחנו בוחרים בן.בת זוג שגורמים לנו לשיחזור דפוסים מהילדות. דפוסים שנועדו להגן עלינו אז כשהיינו קטנים והיום כשאנחנו בוגרים, באמצעות בן.בת הזוג, הם המקום שלנו לגדילה.
לבן.בת הזוג שבחרנו תפקיד מדויק – להיות החבר.ה, המאהב.ת, השותף.ה להורות וגם… "ללחוץ על הכפתורים" שמקפיצים אותנו כדי שנתפתח.
כל עוד אנחנו לא מודעים ולא מבינים את התפקיד
זה כואב, זה פוגע, זה מעצבן, זה מרחיק.
כשיש מודעות, הבנה והכלה, הדפוסים מהילדות מתרככים ומשתחררים, המרחב הזוגי הופך למקום של קירבה, בטחון ותמיכה, נוצר שינוי משמעותי, עמוק ומיטבי בקשר .
בתהליך קצר, ממוקד ומדויק תגלו:
* מהי הסיבה הסמויה בגללה בחרתם אחד.ת את השני.ה
* מה באמת גורם למתחים וריחוק
* מהו הצורך העמוק שלכןם שמבקש ריפוי דרך הקשר
* מהם החלומות שלכןם ואיך לממש אותם ביחד
* מהי שפת האהבה היחודית של הקשר שלכןם
איך זה קורה?
בתהליך ממוקד, מובנה ומאפשר
נבנה גשר בקשר
נחזק את היסודות של המבנה המשותף
ניצור מרחב בטוח לגדילה והתפתחות אישית וזוגית
ניפגש ל- 6 מפגשים
מפגש 1: היכרות והסבר – שעה וחצי
מפגשים 2-5: עבודת עומק ממוקדת – 3 שעות כל מפגש
מפגש 6: מפגש אינטגרציה שעה וחצי
איפה:
מרחב נעים בכפר ויתקין / ב ZOOM
מה להביא:
* לב פתוח ורצון לשינוי משמעותי ועמוק בקשר
* אם אתןם הורים – תמונות מודפסות של הילדים
* אם אתןם לקראת פרידה או אפילו גרושים, אתןם יותר ממוזמנות.ים למפגש ממוקד אחד
ליצירת פרידה ומערכת יחסים מיטיבה לאחר סיום הקשר.
מה את.ה אומר.ת על האפשרות שתהיה לך היכולת לראות באמת, כמו ברנטגן, איך בן.ת הזוג שלך, הילדים שלך, קולטים ומבינים דברים ?
מה גורם להם להתבטא, לתפקד כפי שהם מתפקדים? להבין את דפוסי המחשבה וההתנהגות שלהם? לגלות את סגנון הלמידה של הילד.ה שלך? להסביר בביה"ס איפה נכון לו.ה לשבת בכתה כדי שהלמידה שלו.ה תהיה אפקטיבית?
מה את.ה אומר.ת על האפשרות שיהיה לך מן מקל קסמים שמתרגם
את השפה הייחודית של בן.בת הזוג, של בני המשפחה ומאפשר לך לתקשר איתם בדרך הכי אפקטיבית?
ויותר מזה, אם יכולת להבין לעומק את אופן קליטת המידע, העיבוד והחשיבה שלך, את המבנה הפנימי שקובע את דרך התקשורת, התפקוד וההתנהלות שלך?
אם כל זה חשוב לך ולך, אם אתןם רוצים ליצור תקשורת מיטיבה בבית
אתןם חייבים להכיר את הפרופיל הדומיננטי שלכןם, של בני.ות הזוג ושל המשפחה כולה.
לכל המידע על הפרופיל הדומיננטי ועל האבחון לחץ.י כאן