א.נשים רבים מתקשים בתפקוד ובהתנהלות יוםיומיים, מסתובבים בעולם עם חוסר אמונה ביכולות והמסוגלות שלהם, מיואשים ומתוסכלים מעצמם, חושבים על עצמם מחשבות שליליות ולחוצים מהעתיד.
רובם עם הפרעת קשב לא מאובחנת.
בשנים האחרונות אני עובדת הרבה עם א.נשי קשב מאוכלוסיות רבות ומגוונות, כולל עבודה עם אסירים מאובחנים עם הפרעת קשב קשה.
העבודה עם האסירים ועם אנשים רבים ונפלאים, מלאים במתנות לתת לעולם שחווים את עצמם כלא מוצלחים וחסרי אמונה ש"יכול לצאת ממני משהו", הניעה אותי לפתח תכנית דיגיטלית הוליסטית לא.נשי קשב.
מטרת התכנית – לתת לכמה שיותר א.נשים מענה הוליסטי, מענה המדמה ככל הניתן את העבודה בקליניקה, בזמינות ובקצב הנוחים לכל אחד ואחת ובעלות נמוכה.
תכנית שמסייעת לא.נשים לנהל את אתגרי הקשב שלהם.ן במקום שהפרעת הקשב תנהל אותם.ן, לגלות את מתנות הקשב (כן! כן!!!) ולהתברך בהן.
הפרעת קשב ADHD היא הפרעה נוירו התנהגותית המשליכה על מרבית תחומי החיים. לאנשים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז קושי בתהליכי עיבוד ובפיתוח מיומנויות וכישורי חיים שונים, הגורם ליצירת פערים מול קבוצת השווים. פערים אלה מובילים לתסכול, חוסר סיפוק, פגיעה בדימוי העצמי ובביטחון העצמי, חיכוכים, פרשנות שגויה ותת הישגיות.
הפרעת קשב מאופיינת ב – 3 תחומים מרכזיים: אימפולסיביות, היפראקטיביות ותחום הקשב.
לכל אדם החווה אתגרי קשב מאפיינים שונים.
מאפייני הקשב של האחד.ת שונים ממאפייני הקשב של השני.ה. דרך זיהוי הפרופיל הדומיננטי האישי של האדם ניתן להבין בקלות את מאפייני הקשב הספציפיים שלו.ה ולתת מענה מדויק מותאם למאפייני הקשב האישיים.
הטיפול והאימון לא.נשי קשב כולל מענה הוליסטי להקטנת הפער בתפקודים הניהוליים של שתי מחציות המוח והגוף, שינוי דפוסי מחשבה והתנהגות, שחרור אמונות מגבילות, חיבור לכוחות וחוזקות פנימיים, רכישת מיומנויות מקדמות ועוד.
התהליך השלם מקטין ומגשר על הפערים התפקודיים, מעלה דימוי, ערך וביטחון עצמי, מקנה חוויית הצלחה סיפוק ומימוש עצמי, ומאפשר לאדם בחירה ומעבר ממצב של התנהלות למצב של שליטה וניהול חייו.